כושר ותזונה ייעוץ

בפורום זה תוכלו לשאול שאלות ולענות על שאלות בנושאי אימוני כושר כגון: שאלות על ריצה, פיתוח גוף, אימוני כוח ועוד

מנהל: יורם בן אבו

כושר ותזונה ייעוץ

הודעהעל ידי דור » ב' ספטמבר 29, 2014 11:40 pm

שלום,
אני בן 24 ושוקל 45 קילו גובה 1.65 בערך.

לפני שבועיים התחלתי ללכת לחדר כושר בשביל לעלות במשקל, וגם לעצב את הגוף שיראה יותר טוב, לפני זה לא עשיתי ספורט בכלל.

נרשמתי למכון כושר ביישוב, והמנהל מכון שהוא גם המדריך היחיד המליץ לי לקחת אבקת חלבונים של דימנטייז עם יחס חלבון פחמימה 1 ל5.
האם זה כדאי לקחת? כמה מומלץ?

בנוסף הוא הדפיס לי תוכנית אימונים (נתן לי תוכנית ישנה של מישהו אחר) לשלוש ימים בשבוע יום כן יום לא.

האימון כולל 5-10 דקות ריצה קלה לחימום.

והתוכנית עצמה היא:
כל התרגילים זה 4 סטים של 8 והפסקה דקה בין סט לסט, חוץ מבטן שזה 10 סטים של 10 והפסקה 10-15 שניות.

יום אחד:
לחיצת חזה בשכיבה סמיטמשין, פרפר חזה קרוס בעמידה, לחיצת חזה חופשי בשכיבה, פרפר חזה מכונה, בטן מכונה,פשיטת מרפקים קרוס מוט צר, פשיטת מרפקים בעמידה משולש,לחיצת חזה ידיים צמודות סמיטמשין.

יום שני:
פולי עליון רחב גב, פולאובר משקולות בעמידה קרוס,משיכה חתירה פולי אמצעי בישיבה, הרמת משקולות בשכיבה על הבטן, בטן מכונה, כפיפת מרפקים מוט W, כפיפת יד בעמידה ידית אחת קרוס, כפיפת מרפקים בשכיבה עליון משקולות.

יום שלישי:
לחיצת כתפיים בישיבה מכונה משקולות, הנפת זרועות לצדדים יחד 2 ידיים, הרמת כתפיים קדימה מוט צר קרוס,לחיצת רגליים בישיבה מכונה,פושטי ברך מכונה,כופפי ברך מכונה,קירוב שכמות מכונה, הרמת כתפיים טרפז מכונה, בטן מכונה.

כמה חברים אמרו לי שזה לא תוכנית מתאימה למתחילים,רציתי לדעת מה דעתכם?
האם כדאי לי לשנות תוכנית?
האם שלוש ימים בשבוע מספיק?
אני שוב מדגיש שיש לי שתי מטרות אחת לעלות במשקל והשניה לעצב את הגוף, ריבועים בבטן, זרועות וכל זה (שהגוף לעלה משקל אבל גם יהיה מעוצב ויפה) והייתי שמח גם לגרום לגוף להתפתח כמה שיותר מהר..

בנוסף שאני עושה אותה אני לא מרגיש שהגעתי לשיא היכולת שלי או חוזר הביתה מזיע או גמור.
התרגיל קשה אבל שאני מסיים אני לא מרגיש משהו.

אשמח לתשובה ושנה טובה
דור
דור
 

Advertisement

Re: כושר ותזונה ייעוץ

הודעהעל ידי orit57 » ג' מאי 19, 2015 11:50 am

מה שהכי חשוב הוא תמיד לגוון באימונים, כל חודשיים - שלושה תחליף תוכנית, התוכנית הזאת היא טובה כהתחלה למתאמן חדר כושר חדש, אבל לא תדאג לגוון ולשנות תרגילים ולשמור על תזונה נכונה לא תוכל להתקדם, גם הכל תלוי באילו תוצאות אתה מעוניין להשיג.
orit57
 
הודעות: 1
הצטרף: ג' מאי 19, 2015 11:45 am

Re: כושר ותזונה ייעוץ

הודעהעל ידי רונן » ה' פברואר 09, 2017 3:08 pm

דור כתב:שלום,
אני בן 24 ושוקל 45 קילו גובה 1.65 בערך.
לפני שבועיים התחלתי ללכת לחדר כושר בשביל לעלות במשקל, וגם לעצב את הגוף שיראה יותר טוב, לפני זה לא עשיתי ספורט בכלל.
נרשמתי למכון כושר ביישוב, והמנהל מכון שהוא גם המדריך היחיד המליץ לי לקחת אבקת חלבונים של דימנטייז עם יחס חלבון פחמימה 1 ל5.
האם זה כדאי לקחת? כמה מומלץ?
בנוסף הוא הדפיס לי תוכנית אימונים (נתן לי תוכנית ישנה של מישהו אחר) לשלוש ימים בשבוע יום כן יום לא.
האימון כולל 5-10 דקות ריצה קלה לחימום.
והתוכנית עצמה היא:
כל התרגילים זה 4 סטים של 8 והפסקה דקה בין סט לסט, חוץ מבטן שזה 10 סטים של 10 והפסקה 10-15 שניות.
יום אחד:
לחיצת חזה בשכיבה סמיטמשין, פרפר חזה קרוס בעמידה, לחיצת חזה חופשי בשכיבה, פרפר חזה מכונה, בטן מכונה,פשיטת מרפקים קרוס מוט צר, פשיטת מרפקים בעמידה משולש,לחיצת חזה ידיים צמודות סמיטמשין.
יום שני:
פולי עליון רחב גב, פולאובר משקולות בעמידה קרוס,משיכה חתירה פולי אמצעי בישיבה, הרמת משקולות בשכיבה על הבטן, בטן מכונה, כפיפת מרפקים מוט W, כפיפת יד בעמידה ידית אחת קרוס, כפיפת מרפקים בשכיבה עליון משקולות.
יום שלישי:
לחיצת כתפיים בישיבה מכונה משקולות, הנפת זרועות לצדדים יחד 2 ידיים, הרמת כתפיים קדימה מוט צר קרוס,לחיצת רגליים בישיבה מכונה,פושטי ברך מכונה,כופפי ברך מכונה,קירוב שכמות מכונה, הרמת כתפיים טרפז מכונה, בטן מכונה.
כמה חברים אמרו לי שזה לא תוכנית מתאימה למתחילים,רציתי לדעת מה דעתכם?
האם כדאי לי לשנות תוכנית?
האם שלוש ימים בשבוע מספיק?
אני שוב מדגיש שיש לי שתי מטרות אחת לעלות במשקל והשניה לעצב את הגוף, ריבועים בבטן, זרועות וכל זה (שהגוף לעלה משקל אבל גם יהיה מעוצב ויפה) והייתי שמח גם לגרום לגוף להתפתח כמה שיותר מהר..
בנוסף שאני עושה אותה אני לא מרגיש שהגעתי לשיא היכולת שלי או חוזר הביתה מזיע או גמור.
התרגיל קשה אבל שאני מסיים אני לא מרגיש משהו.
אשמח לתשובה ושנה טובה
דור

ביי דור לא כתבת כמה סטים? וחזרות?
אך בכל אופן כשהמטרה שלך לגדול ולחטה את השרירים.
או בקיצור להגיע לגוף של ספורטאי, אל לאימונים ישנו תפקיד מכריע ביותר.
להלן קישור לוידאו מהיוטיוב על איך לגדול במסת השרירים.
רונן
 
הודעות: 6
הצטרף: ה' פברואר 09, 2017 2:47 pm



  • Advertisement

חזור אל פורום כושר

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 3 אורחים